Jak bardzo istotna jest identyfikacja wizualna?
Należy otwarcie napisać, że identyfikacja wizualna jest niezmiernie istotna, ponieważ generalnie konsumenci zwracają wielką uwagę, jeśli brać pod uwagę opakowanie, umieszczone na nim logo, itp. W końcu aktualnie bardzo modnym zjawiskiem jest optymalizacja kosztów. Czyli np. woda gazowana jest lana do mniejszych butelek – co sprawia, że konsumenci płacą takie same pieniądze za trochę mniejszą ilość napoju. Na dodatek na ten przykład butelki są robione z gorszych materiałów. A jednakże na opakowaniach towarów producenci w żadnym wypadku nie oszczędzają. To powinno dać do myślenia.
I właśnie dlatego gdy szukamy takiej firmy, która ma w swojej ofercie projektowanie opakowań, w żadnym wypadku nie powinniśmy myśleć, iż wybór tej tańszej firmy jest odpowiednim wyborem. Lepiej wybrać może taką droższą ofertę, ale przynajmniej lepszą. Przecież nie powinniśmy zapominać, że generalnie im lepsze opakowanie, im lepsza identyfikacja wizualna, tym lepiej dla nas. Choć nie powinniśmy nie pamiętać, że jeśli chcemy odnieść sukces, powinniśmy nie tylko inwestować w identyfikację wizualną, ale również zaoferować dla własnych klientów bardzo dobry produkt.
Źródło: https://nazrastaniekosci.pl/